Arkadaşlar bu nedir böyle 2 gündür bel ağrısı yaşıyorum dün tetanoz oldum hiç kolum filan ağrımadi çok şükür ama gece bel ağrım başladı ara ara gündüz devam etti bu gecede ağrısına uyandım 2 defa gaz sancisi mi bu yoksa başka birşey mi benim gibi böyle birşey yaşayan varmı çok agriyo