Pinar__50 10 haftalık hamıleyım daha hıc hareket hıssetmedım ama elımı karnıma koyduğumda bazen kalp atıyormuş gıbı oluyor ya benım hayalperestlıgım ya da heyecandan sızde de oluyor muydu? Mümkün mü?
yesilesinti Pinar__50 mümkün değil. 3.gebeliğim olmasına rağmen 18de hissettim. 10 hafta da hissedilmez. Merak etme annesi her anın tadını çıkar. Hissedeceğin zamanlar hızlıca gelir
DenizSayer Pinar__50 10 hafta çok erken doktorum 22 ye kadar hissedemezsin dedi bende 18 haftama geldim 3 gün var hala hissetmiyorum
Ays0 Ben de öyle sanmıştım ilk zamanlar ama kendi damarımız o atan keşke bebeğin olsa 😂 18 haftalığım zayıfım yeni yeni belli bellirsiz hissediyorum ben ama tam net değil
BurcuLice Pinar__50 hissettiğin nabız olabilir canım henüz erken ben 16. Haftada hissetmiştim 24 e kadar hissetmemen normal