Merhaba güzel anneler 🤗 16 gün önce bebeğimi kucağıma aldım. 37+4 te doğum yaptım oğlum biraz aceleci davrandı. En başından beri sezeryan doğum yapmak istiyordum 8 Mart akşamı bi sancıyla hastaneye gittik nst de sancılarım çok yüksek ve düzenli gözüküyordu daha sonra Doktorum açıklığımında 2 cm olduğunu söyledi gece 23.21 de acil sezeryana alındım. Ameliyathaneye indik ilk önce belden iğnem yapıldı hiç acı hissetmedim uyuştuktan sonra sondayı taktılar ve doğum başladı çekiştirme bastırma hiç bişey hissetmedim toplam 10 dk sonra oğlumu yanıma koydular zaten onu yanıma koyduklarından itibaren hiç bişey düşünemedim ondan başka o sırada dikişlerim yapıldı ilk önce bebeğim odaya çıktı arkasından beni götürdüler. 3 saat sonra uyuşukluk geçmeye başladı kesinlikle öyle keskin bi ağrı hissetmedim sadece biraz yanma vardı hemşire gelip ağrı kesici yaptı o yanmada en aza indi 5 saatin sonunda ayağa kalktım sonda çekildi yürüdüm hiç korkmayın gözünüzde büyütmeyin oda zor olmadı 😊 en büyük sıkıntım göğüs ucumun olmaması oldu bebeğim tutamadı ememedi şuandada silikon göğüs ucuyla emziriyorum hala göğüs ucum çıkmış değil maalesef. Benim hikayem böyle umarım hepiniz sağlıkla kavuşursunuz yavrularınıza 🙏🤗