İlk gebeliğim hep küçüklüğümden bu yana bir kızım olsun istedim, eşim de hep öyle istermiş. Kızımız geliyor cok şükür. Aslında cok fark etmezdi ilk bebek olunca sonuçta ikisi de evlat sağlıklı olsun yeter ama böyle hayalini kurduğumuz şey gerçekleşiyor ya ona aşırı mutluyum… ben hep kız bebek elbiselerine bakıp bakıp severdim iç çeker hayaller kurardım eşim de öyleymiş ve bu gün o kız bebek elbiselerine kendi bebeğimiz için baktık. Hep dertli şeyler olacak degil ya biraz da müjdeli mutlu şeyler konuşalım hamişkolar 😅😅