Benm öyle oldu doktora msj atmistm gel yatisini yapalm dedi ve o gün doğurdum. Sancı eşiğim yüksekmiş o yüzden sancı hissetmiyodum sadece kasılma oluyodu düzensiz şekilde 20-30 dk arayla. Nst ye bagladklarnda sancı 60 flan çıkmıştı ama ben hiç hissetmiyodum. En son tam dogum sancılarını yaşadım sadece. İnşallah sizinde öyledir kolay doğum yaparsınız