Zeylull Elisduru_ Evet normal doğum yaptım , oda tercih edebiliyorsunuz orada. Zaten doğum başlamadan size soruyolar nasıl oda istersiniz diye. Tek kişilik oda için sadece belirli bir miktar para ödüyorsunuz ☺️
Mom090 Bende Cebeci Tıp Fakültesine gidiyorum ama henüz bilgi verilmedi 🙄Allah’ın izniyle Ağustos’ta doğumum. Ozamana kadar neler olur acaba hiç bilmiyorum 🤦