Aylaa55 cnm adetimde ağrı çekmedim diyosun ve şuan agrın var bu belirti olabilir herkeste farklıdrı..
Benim hamilelik belirtim ağrıydı
Karnıma bu rahım kısmına öyle şiddetli bir ağrı vuruyoduki uykudan sancıyla uyanıyodum
Sonra 2 gün gecikince test yaptım hamile çıktım
5 haftalık doktora gittim kese görünmedi
8.haftsda gittim göründü
Ama sana tavsiyem doktora gitmeden ilişkiye girme