Dün gece sancılarım başlamıştı hastaneye geldim öğleden sonra. Birde bebeğin hareketleri azalmıştı. Doktor suyunun azaldığını söyledi. Çatı muayenesinde de çatım uygun olmayınca sezeryana karar verdik. Şimdi oğluşum yanımda uyuyor mışıl mışıl🥰 Rabbim dileyen isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu insallah❤️🤲🏻