Mervuras26 Mehtap1407 bende Acıbadem Eskişehir de doğum yapacağım kısmetse. Acaba eşleri doğuma alıyorlar mı bilginiz var mı
Mervee26 Mervuras26 ben de Acıbadem Eskişehir’de doğum yapacağım. Normal doğuma eşler giriyor. Sezaryene alınmıyormuş. Merve hanımla görüşebilirsiniz. Sizin ne kadar var doğuma
Mervuras26 Mervee26 siz kaç haftalıksınız ☺️ Eşlerin doğuma girmesi ek paket ücreti gibi bir durum mu , yoksa isteyen girebiliyor mu bu konu da da bilginiz var mı ☺️
Mervee26 Mervuras26 36+5′teyim. Deneyimlerimi paylaşırım inşallah. Ek ücretten bahsetmediler. İsterse baba da girebilir dedi Merve hanım
Mervuras26 Mervee26 tekrar teşekkür ediyorum ☺️🙋♀️ İnşallah sağ sağlam sağlıklı doğumlar diliyorum hepimize 🤗