Hicran27 Merhaba kızçeler ben 35 haftalık gebeyim Gaziantep abdukadir yüksel devlet hastanesi doğuma açık mı orda doğum yapan var mı acaba bana yardımcı olur musunuz devlette doğum yapacam ama nerede bilmiyorum abdukadir açıksa doğuma orda düşünüyorum
Momayse Hicran27 9 gün önce orda doğum yaptım ebeler çokta güzel ilgilendiler yani doğum servisi açık
Momayse Hicran27 beyzanur kahyacıogluydu ama ben hafta sonu doğum yaptım başka doktor nöbetiydi o da doğuma girmedi bile
Momayse Hicran27 refakatçi kalabiliyor annem kaldı eşim de gelip gitti yani eşya felan getirdi..ama istersen sadece eşinde kalabiliyor bence
Momayse Hicran27 iki hasta kalıyor iki de refakatçi oluyor toplam 4 kişiydik oda da 24 saat bekleyip öyle taburcu ediyorlar
Hicran27 Momayse anladım çok saol ben de cuma günü muaneye gideceğim daha nasıl doğum yapacam belli değil