Ebruaysu Gögüsünde çatlak olan varmı ben normalde hep göbekte biliyodum bugun farkettim sag gögüsüm çatlamış
Serifeisitmir Ebruaysu süt kanallati genisleyim gogua biyuyor ya ondan canim ben dogumdan sonra olmustu bir de cok küçüktü goguslerim onunda etkisi var
Ebruaysu Serifeisitmir benimde gögüslerim kcüktü ve ilk defa 50 leri görüyorum 25. Haftamda yım baya büyüdü gögüslerim
Ddmbcglu tinymom 22deyim bende hafif kaşıntılar var aklıma geldikçe bebe yapı sürüyorumda bakalım umarım olmaz bişey
tinymom Ddmbcglu evet bende de önce kaşıntı oldu sonra çatladı . Ama bence tamamen genetik bu çatlaklar
Ddmbcglu tinymom olabilir belli olmuyor ya ablamda oldu kardeşimde hiç olmadı mesela nasip bakalım kilo almaylada alakalı diyolar ama çözemedim az kilo alıp çatlayanda var çok kilo alıp çatlamayanda🤷♀️
Pembebulut00 Göğüslerim normalin 4 katına çıktığı için mosmor damarlar var hemde bayadır bana süt damarı vs dediler bende inandım😂🙈 meğerse çatlakmış yıldırım gibi gözüküyor
Ebruaysu Ozge20ulu benimde göbegimde hiç yok kremide hep göbegime kullandım hiç bilmiyodum gögüsün çatladıgını