Merhaba sevgili anne adayları,
Doğumum İzmir Medicana da olacak. Sezeryan olacağım. Pandemiden dolayı hastanede refakatçi olarak kim kalabiliyor, sadece eşi mi alıyorlar, biliyor musunuz? Annem de yanımda. 3,5 yaşında da bir oğlum var. Ona göre planlama yapmam gerekiyor. Eşim de olsun istiyorum, annem de. Nasıl olacak bilemedim 😔