Bal_annesi ah canım eger ilerlerse o fitili kullanmaadigina o kadar pisman oluyorsun ki. Ben fitili koyup yakıyor diye geri çıkarıp bi guzelde suyla yikiyordum (vajina icini suyla yikamak enfeksiyonu arttiriyormus) enfeksiyonum gecmiyor giderek artiyordu sonra icimden peynir seklinde enfeksiyon dokulmeye basladi ama öyle damla damla falan degil avuç avuç doktora soyledim o tekrar fitil yazdi derken yine aynısını yaptim çıkardım 7. Ayimda disarida cikmistim benden bir su gelmeye başladı dedim doguruyorum hemen beni aldılar catala çıktım sen dogurmuyorsun fekalet enfeksiyonun var dedi rahim agzina bisey takti acti icini yıkadı ilaç gibi biseyle sonra da hamileler için olan antibiyotik verdi öyle kurtuldum sakın korkuyorum koyamiyorum deme koy gitsin hiç bisey olmaz sadece yakiyor o kadarina da dayan canım 😁 sirkeli suyu da onlemek amaciyla yap ben şimdi hep öyle siliyorum.