Busra02_ Kızlar merhaba 5haftalık hamileyim son adetime göre 8haftalık ama geç döllenme olmuş doktorum 10gün sonra gel ama sıkışık yani çişini yapmadan gel bebeği görelim dedi 2.hamileliğim şuan ilk hamileğimde doktorum hiç böyle bişey demedi neden istedi ki
Dyguklc Busra02_ bende de cise sıkışık gel demisti daha kucuk oldugu icin daha net gorebilmek adina ultrasinda sıkışık olmamizi istiyo