Arkadaşlar yaşım 23 İlk gebeliğim ikili test sonucunda trisomi 18 riskim 1/415 çıktı. Doktorum nifty testi önerdi ve yaptıracağım. Ardından papp a Mom değerim 0.19 btchg Mom değerim 0.32. İnternette araştırıyorum ya erken doğum, preeklampsi, ya da gelişim geriliği oluyormuş. Doktorum kan sulandırıcı başlattı. Nolur yazar mısınız böyle bir şey yaşayıp zamanında doğum yapan var mi? Ağlamaktan mahvolmuş durumdayım. Bebeğimi kaybetmek istemiyorum