Attent Benim gbi 39 haftaya giren anneler durumlar nasil bebekler döndümu benim daha dönmedi ama agrim sızım yok şükür devletde dogum olcak 40 hafta kadar beklicez dediler
Pinar1234- Attent bizde 39 olduk bizimki 36 haftada döndü şükür şimdilik normal inşallah ama insallah da normal olur dua edin de öyle olsun inşallah. Sizin bebis kilosu nasil ayni haftadsyiz 😊😊
asli57771 Attent bugün nst de sancı çıktı 39 hafta benimde alttan muayene etti hiç açıklık yok dedi normal doğum görünüyor 41 e kadar bekleriz sancın olmassa suyun gelmezse falan dedi
Glcnaksy Bnde 39+1 bugün gittim alttan bakti 1 cm var dedi acilma nst de sancı cikmis hafif hafif ama bnde bişey yok 40 kadar bekliyim diyorum
Emineuyar Oykummmm ben de aynı haftadayım aynı gunum kabız oldum bebegın kulosu kac normal mi gozukuyor
Pinar1234- Attent yaaa maşallah paşaya. Bizimki 3200 dedi dün gittim biraz zayıf demekki bizimki ama sağlıkla gelsinler de kilo doğunca da alırlar allahin izni ile insallah😊😊
eomeoni Oykummmm evet komple gerginleşiyor herhangi bir bölgesi olsa bebek orada ondandır dicem ama tüm göbek kasılıyor birkaç dk sonra gevşiyor
Oykummmm eomeoni kasılma olunca bebek hareket etmeye devam ediyor mu benim bebeğim kımıldamıyor kasılma gelince