Dilekcnkn Kevserlina bende 10 haftalığım bir yere giderken sürüyorum zaten ruj falan sürmüyorum mağlum maskeden 😂
ozlemak42 Kevserlina yapilmamasi gerektigi soyleniyor ama dışarı cikarken bende yaptım hep bişey de olmadi ama sadece rimel göz kalemi ruj 😊
momsboys Kevserlina genelde evdeyim ama dısarı çıkarken makyajımı yapıyorum eve gelince hemen temizliyorum