Kızlar ben 22.haftama girdim fakat tekmelerini çok az hissediyorum ya arkadaşımla aramızda 1 hafta var ama 18 . haftasından beri sürekli hissediyor o bende daha net yok bı gece duyarsan oda çok nadir gündüz fazla değil bı iki kere doktora geçen hafta gittim iyi dedi doktor herşeyi ama neden bn hala net hissetmiyorum sizin nasıl?