Ebruakn ben yatmasamda sağ kafesimde batma oluyor otururkende normalmiş çocuk yukarı cıktıkca oluyomuş nefes darlığı olmasıda normalmiş kan basıncımız yükseldigi için uzun anlatmıştı doktor onu tabide ☺️22.haftadayız biz eğer sizinkide öyle bişeyse. sırt ağrılarım zaten çoktan beri var nerdeyse hamile kaldıgımdan beri 😏