Merve3460 korkma cnm hastaneye gittiğin zaman doktora söylersin doktor sana bişi der illa ya normal der yada bakıp bişiler der ama korkma çünkü herkes yaşıyor bildiğim kadarıyla bide eger cok üzülürsen aglarsan ozaman da bebek hareket etmez bunu da biliyorsun umarım ben aglayınca üzülünce bebek gercekten hareket bile etmedi cünkü bebek hissediyor etki ediyor ama bazen de kıpır kıpır oluyor Bi tekme atıyor karnım arıyor bazende atmayınca atmanın çözümünü buluyorum mesala ışık vuruyorum karnıma hareket etsin diye sonra gebe karnında dinleyecek bebek için müzik dinletiyorum ve hareket ediyor oyuzden korkma ama doktorunla danış soru sor ona bazen hareket etmiyor de içinde kalmasın ögrenip içini rahat tutarsın bende gidince sorucam allahın izniyle inş bişi olmayacak cocugumuza. Sag saglim kucağına alırsın inş❤️🙏