Drkveannesi Merhaba bayanlar ben 34 haftalık hamileyim be şekerden dolayı 6 ünitelik insülin kullanıyorum değerlerim çok yüksek değil ama kontrol altında tutalım dedi doktor .. Bugün duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum hamilelikte insülin kullananlar normal Doğum yapamıyolar mı .. Bilgisi olan yardımcı olabilir mii .. Bebeğim bi hafta önde sadece onda da doktor normal dedi kafa boyu suyum hepsi normalmiş kafası şuan aşağdaymış .. Ama beni tedirgin eden normal doğumu çok isterken sırf bu sebepten dolayı doktor sezeryan derse çok üzülürüm 🙄🙁
Nananusha Ben tip 1 diyabet hastasiyim ve 18 haftalikta hamileyim doktorum normal dogum tercih etmemi istedi ve kullandigim insulinler gune 150 w dan cok oluyo
terelelli81 Nananusha gün-de kaç doz yapiyosunuz ve hangi unsulin kullanıyorsunuz. Şekeriniz nasil gidiyor
Meltem1309 Kız kardesimde tip1 diyabet hastası gebe kaldı 39.haftada bebeği sezeryan ile aldı Dru riske atmayalım dedi.çünkü şekeri son günlerde hep yüksekti..ama normal doğumda yapabilirsin yeterki şekerin kontrol altında olsun skntı olmaz..allah yardimcin olsun
Enesefe Onunla alakası olmaz ama doktorunu z ne diyor bende insülin kullanıyorum benim ilk sezeryan olduğu için buda öyle olacak
Drkveannesi Enesefe doktorumla görüşmedim henüz yeni duydum çünkü haftaya kontrolüm var sorucam bakalım