Kızlar 22.haftamdaym idrar yollarımda enfeksıynum cok cktı antibiyotk basldık doktrmla vajina etrafmda kasıntj basldı iki üç gun surdu gecmedı doktrm gynolomexin vajinal tablet ve travazol krem verdi üç gün arayla kullandım iki tane var vajinal tablet ilk kullandıgımda rahattım bişi olmadı etkısıni gsterdı kasıntım azaldı baya ama ikinci tabletı bugun kullandım yanma ve kasıntım var yasayan var mı nasıl gecer