Eymen1
Merhaba 14 haftalık hamileyim malum yaz geldi.Dr um 30-50 faktörlü güneş kremi kullanabilirsin dedi ama bir marka yada başka bişey demedi.Sizler hangi güneş kremini kullanıyorsunuz?
Rabiatokan
Merhaba Gratis ten Bee Beauty spreyli aldım cnm 50 faktör çok güzel 🙃
Zehramm
Yves rocher tavsiye ederim gerçekten harika bir güneş kremi cildi besliyor ve canlı bir görünüm sağlıyor ☺️
Tugbamete
Fiyat önemli değil iyi bişey olsun dersen benim doktorum solantenin hamileler için üretilen pregnasını önerdi daha 1 hafta önce 120 tl ye aldım 150ml ama yoğun olduğu için baya gider diye düşünüyorum umarımda gider herşey masraf valla yaa 🤔🤔