Kızlar bugün 32. Hafta çalışabilir raporu aldım 37 ye kadar çalışacağım çünkü 90 günüm anca böyle tamamlanıyor. Çalışabilir raporu olunca bu 5 hafta sgk günü olarak sayılıyor değil mi ? Rapor ücretimi alabilirim yani ben öyle anladım ama varmı bilgisi olan