demetinceyildirim valla benim de sınırda çıktı diyetisyene gittim canım öyle devam ettik ölçüm yaptık 1 ay hiç bir şey , içtiğimiz o şekerin etkisi çok bence 🤭ben anlamadım bu işi ,dikkat etmende fayda var tabi şeker önemli çünkü gebelikte ama Çok yüksek değil tam sınırda dediği gibi ,hamur işi ,pilav ,şekerli gıdalardan vs uzak dur hemen düzelir ,ben cihaz aldım onunla takibi rahat olur için de rahat eder 🙏