Ceycey ben 4 saatlik yola çıkcaktım doktorum izin vermedi hayır dedi bayram yoğunluğu var Allah korusun bi kanaman olur bişi olur hastaneler kapalı acile gidersen de kalabalık olur doğru düzgün bile bakmazlar riske atma bayramdan sonra yoğunluk bü bitsin öyle git dedi