Yavrusunaasik Arkadaşları ben Ali hocaya randevu aldım Medical Park Gaziosmanpaşa ya giden oldumu acaba. Eşim girebiliyo mu yada eşimle birlikte bir başkası da girebiliyo mu acaba detaylı için
Roserose1 Yavrusunaasik ben atakoy towerstaki yerine gittim esimle girdim 1 ay oluyor gideli. Mukemmel bir doktor gercekten cok aciklayici tatlis bi insan ☺️
Gigy Yavrusunaasik şahane bir perinatolog,ben orada muayene olmadım ama eşleri alıyor ,orada da alıyordur bence 😊sağlıklı haberlere inşallah 🌸
Ozlem23 Yavrusunaasik ben gittiğimde yanımdaki kişide girmişti ama bı kişi alıyoruz demişlerdi gerçi aynı hastenemi bilmiyorum unuttum adını hastanenin
Nonik Ben Ali Ekiz’in özel muayenehanesine gidiyorum. Kendi muayenehanesine eşimi alıyor, mükemmel bir Dr, Eminim muayeneniz süper geçecek 🤗
ahsnkrmz Yavrusunaasik Ben kendi muayenehanesine gittiğim deannem ve eşim vardı yanımda.Hastanede alıyor mu bilmiyorum.🤷🏼♀️
Ozlem23 Yavrusunaasik aliyolar bir kişi dosyalarınızı da yanınıza alın baana sormuslardi düzenli olarak o hastaneye gitmiyosaniz
Ozlem23 Yavrusunaasik utrason fotoğrafları falan gelisimi haftasına uglygunmu diye bakiyo sanırım doktor sana ne verdiyse al götür sen
Tgb_dmrc Yavrusunaasik Ben orda kadın doğum doktoruna gidiyorum da hastane olarak rahat muayeneye, doğum katına ziyaretçi falan geliyor hep. Ayrıca doğumda falan çok belirtiniz yoksa corona testi de yapmıyorlar 😏
minicikanne Yavrusunaasik Eşleri alıyor ama hastaneye değilde kendi yerine gidin. Daha uygun fiyat olarak.
Yavrusunaasik minicikanne bana çok uzak orası ben goptayim kendi arabamizda yok çok uzak geldi o yüzden gidemiyorum