Hsynftm her türlü yatıyorum yüz üstü hariç, ilk zamanlar yüz üstü de yatıyordum karnım büyüdükçe zaten yatamadım, ilk bebeğim de de hiç uyku pozisyonu seçmedim nasıl rahat ediyorsam öyle😇, uyku anında rahatsız olursan vücut otomatik olarak dönüyor zaten, youtube de de kağan kocatepe yi dinlemenizi tavsiye ederim sorunun cevabı da orada var😇 Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllahh🤲🤲