clksyma-97 bizim de 19 mayıs gözüküyor ama doktor 1-19 mayıs arası normal doğum bekleriz dedi ☺️ Bende hastane çıkışları dışında 1-2 takım aldım uzun kollu zıbın 0-3 ay sonrakileri genelde 1-3 3-6 ay kısa kol zıbın aldım Temmuz Ağustosu düşünerek. 1-3 ay kısa tulum aldım 1-2 tane, sonbahar içinde 3-6, 6-9 ay alt üst takımlar aldım uzun kollu. Tulum aldım 3-6 ay 6-9 ay karışık ☺️