Melek2751 Kızlaaar 7 haftalık gebeyim, karnımın sol kısmında kasıkta mı anlamıyorum ağrı oluyor bu haftalar normal diyorlar ama korkuyorum. Sizde de sık sık karın ağrısı ya da kasık ağrısı oluyor mu?
Mutiess Melek2751 rahmin büyüdüğü için bir süre kasık ağrısı çekebilirsin 🙏🏻 Gayet normal endişelenmeyin lekelenme olmadığı sürece hamilelikte ağrılar olabiliyor 🌸