Derinin-annesi Çok zor işiniz ben kendimi bildim bileli sigara içerim.8 .haftada vicdanım agır bastı ve bitirdim tamamen.Ünsallah bırakırsınız hanımlar ama bırakamazsanızda sigara agızlıklarıyla için bari en azından nikotin çok etkılemez.
Lazkizi3453 Haftamdayım 5 haftadır içmiyorum. Yani bebeğimin gelişim bozukluğu yaşadığını öğrendiğimden beri, bu aşamaya gelmeden sizlerin de bırakmasını diliyorum. 😔
doga21 14 haftam içindeyim, hiç içmedim midem bulanıyordu. Şimdi bulantılarım geçti canım çok istiyor kendimi sürekli dizginliyorum bikaç sefer eşimden çektim kendim hiç yakmadım. Böyle böyle nefsimi körlemeye çalışıyorum.