24 haftalık gebeyim. Ultrosonda hiçbir zaman kol boyu gününde çıkmadı genelde 4 gün geri çıkıyordu ve 22. Haftamda bir hafta geri çıktı. Bu durum beni endişelendiriyor daha fazla açılırsa arası diye. Bir daha ki kontrolüm 26. Haftamda ama hemen doktora gidesim var. Sizlerin nasıl çıkıyor kolda böyle gerilik görülüyor mu? (Hl değeri kol)