G_M_Z ben de ağustosta 16 haftalık düşük yaptım, doktorum ben daha istemeden kendi pıhtılaşma testi istedi, genetiğe yönlendirdi. Eğer ailenizde düşük öyküsü olan yoksa bile ailede teyzem-annem-halam vs düşük yapmış deyin öyle olunca yapıyorlar. Benim bir genimde homozigot çıktı doktorlar bu gen düşüğe sebep olmaz deseler bile kan sulandırıcıya başlıcaz diyorlar. ben araştırdığımda 2.trimesterda yaşanan düşüklerin sebebinin bu gen olabildiğini gördüm mesela. Size de yaptırmanızı tavsiye ederim, yaşadığınız şehirde üniversite hastanesi varsa iyi bir doktor bulup gidin bence. Allah bir daha kayıp yaşatmasın inşallah 🙏🏼