Sevde0281 bendede son bir kaç haftadır var herkeste farklı oluyor demek ki 🤷🏻♀️ doktoruna söyledin mi peki krem felan kullansaydın senin durumun daha kötü 😧 ayy göbeğimi bende kaşımamak için zor tutuyorum 🤭 kaşıdıkça da çatlar dediler o yüzden tutuyorum kendimi elimin içiyle kaşıyormuş gibi ovalıyorum biraz rahatlatıyor 🙇🏻♀️