ElifBerenG banada 13 haftalıkken söylediler perinatoloji bölümüne sevk etti doktorum ordada detaylı ultrasonda gir bakalim dediler gün bekliyorum girmek için inşallah düzelmiştir size doktorunuz herhangi bişey demedi mi ne kadar eğrilik var düzelir mi tedavisi falan varmı nasıl bi yol izlenmeli falan gibi