Fatma_armutcu42 10+4 haftaligiz yarın özel hastaneye gideceğim kontrol için cinsiyetini ogrenebilirmiyim?
Munire20 Fatma_armutcu42 daha çook erken en erken 14 hafta ama gösterirse kendisi benim bebeğim 6. Ayda göstermişti 😂
mrveyvz Fatma_armutcu42 Belli olsa bile yanlışlık olma ihtimali yüksek olur çünkü çok erken. 14 ve 16. Haftalarda kesin bir şey söylüyorlar 10 hafta çok çok erken 😊
Ays0 Daha çok erken bence bana 11+2de tahminde bulundu ama kesinlikle emin değilim değişebilir demişti. Değişmedi ama değişmesi çok muhtemeldi