Kızlar benden önceleri yoğun kıvamda akıntı geliyordu kan yoktu. 3-4 gündür bu akıntılar su gibi gelmeye başladı su sızıyor diye korktum. Ama doktorum normal dedi. İç çamaşırımı ıslatacak kadar geliyordu günde 3-4kez çamaşır değiştiriyordum. İki gündür de bu akıntı pembemsi gelmeye başladı. Önceleri hafif pembeydi şimdi daha yoğun kanlı geliyor. Bu sabah ilk yoğun kanlı geldi ve akşam 6dan beri düzensiz kasılmalarım oluyor. Sizce hastahaneye gitmeli miyim? Yoksa düzenli olmasını ve yoğunlaşmasını mı beklemeliyim? Kesintisiz bir bel ağrısı da var. Geçer kasılmalar diye oyalanıyorum evde de bilemedim. Bi akıl verin bilenler 😬