Royem49 Kızlar gebeliğin ilk ayı ama acayip bir gaz var Ve kabızlık başlad bunun için ne yapıyorsunuz
metehaninannesiii Royem49 ayaklarını ve belini sıcak tut kabızlığa da kuru kayisi ve kuru kayisi hoşafı çok iyi geliyor
Figenkrts Royem49 o kabızlık bı geliyo bı gidiyo hep oluyor bende 😂 gebelikte normal zaten sıvı bol tuketiceksin belini ayağını sıcak tutucaksin ☺️
ezos Royem49 evet kabızlık başa bela gaz problemi daha fena artık komşular duyacak diye korkuyorum🙊😪 ne yaparsam yapayım fayda etmiyor vücut alıştıkça geçecek 🙏
O-Kaptan Bana doktorum sabah aç karınla bir bardak sıcak suya bir tatlı kaşığı bal ve yarım limon sıkıp içmemi önerdi kabızlık için bağırsakların çalışır dedi ve işe yarıyor,tavsiye ederim 😉
Ebruusimsekk Royem49 ah o gaz problemi çıkarana kadar doğurucam sanıyorum bazen hiç utanmıyorum artık ne yalam söyliyim o gaz çıkmazsa ben ölüyorum çünkü
zeytinkiz Royem49 zeytinyağlı mevsim salatası beni hem tok tuttu hem kabızlığı önlüyor lifli sebzeler oldugu için. Muz sabahları yemeye canlısın bana akşam yersem gaz ve kabızlık yapıyor. Elma armut kivi bunları tüketin wc cıkartıyor 👍🤷😇