senem1234 ziyaretçi yasagı sanırım tüm hastanelerde var. Ama inisiyatif gösterebilirler en azından babaya. Ocak ayında dogum yaptım. Kardeşim kaldı yanımda. Yatış işlemleri yapıldı kata çıkacağız eşime gelemezsiniz refakatçi dışında kata hiçkimse giremez vs dediler. Eşim ben babasıyım nasıl yani oğlumu göremeyecek miyim dedi konuştu ama hastane kuralları vs dediler almadılar. Odaya çıktık biz kardeşimle sonra doktorum geldi. Eşin nerde dedi. Söyledim almadılar dedim. Nasıl ya çocugun babası çagırın gelsin karısını çocugunu görsün dedi yanındaki hemşireye. Geldi eşim. Sonra da 2 gün boyunca ara ara yanımıza geldi gitti. Hiçbirşey de diyemediler.