catlover1 Kızlar down sendromu riski düşük çıktı fakat bu değerleri tam anlayamadim anlayam biri varsa yardımcı olur mu [url=https://hizliresim.com/tiavSe][img]https://i.hizliresim.com/tiavSe.jpg[/img][/url]
Humanur_melegim catlover1 merhaba İnternetten mi baktınız sonuca bende yaptırdım daha randevu alamadım merak ediyorum
catlover1 Humanur_melegim hastaneden mesaj geldi sonuçlarının çıktığına dair hastanenin web sitesinden baktım görünmeyince laboratuvari arayip mail atmalarını rica ettim
Humanur_melegim catlover1 bana mesaj gelmedi İnternetten baktım sonuçta görünmedi bende merak ediyorum nasıl çıkıcak diye