Benim oğlum 3 aylık. Dogdugundan beri hem beşigin de hem koltukta yatırırken hep reflü yatağında yatırdım. Başı yüksekte oldugu için kusma ihtimaline karşı içim rahat oluyordu. Ama artık geceleri kullanamıyorum çocuk hareket ettikçe aşagıya kayıyor kaydıkça battaniyenin altında kalıyor. Tehlikeli olmaya başladı bizim için. Sadece gündüz kullanıyorum artık