30da gitmiştim 34de gel dedi ama 32de çalışır raporu için mecburen gittim şimdi 32de gittiğim için 36da gel nst ye bağlicaz bir de 37de açıklığa bakcaz sonra bekleyeceğiz hangi durumlarda hastaneye gelmeniz gerekiyor onları konuşuruz dedi 37den sonra nasıl olur bilmiyorum