Espbulut EbrarHarmanci ben Phılıps Avent markasını tercih ettim hepsinde de canım yurtdışındayım fazlaca seçeneğim vardı aslında ama Avent çok meşhur ve güvenilir burada diye onu aldım henüz deneyimlemedim 🤔
Busucan EbrarHarmanci Canım biberon yenidoğan için kesinlikle avent👍🏻 Daha sonrası dr.brownda cok iyi. Süt sagma makinesi lansinoh elektrikli ikisi bir arada. Emzik için avent ayıcıklı almıştım ama tutamadı sonrasında bir çok marka denedim ama sevmedi emzik için ilkten cok para verm derim 😊
Duygucoban EbrarHarmanci avent filan hikaye ben ne paralar verdim o aventlere gaz yapti hep dr brown tek gecerim gaz onleyici mutlaka evde bulundur onu kullan derim
EbrarHarmanci Espbulut aslında bnde avent düşünüyorum ama yok akıtma yapıo yok kapağı atıyo emziği çok ağır gbisinden şeyler duyuyorum kalıyorum ortada
Bilge35 EbrarHarmanci aslında her zaman icin manuel olanlar daha sağlıklı el pompaları ama one ne zaman ne de sabır yetiyor. Elekteriklisini kullanıyor ablam . Süt sağmaların içinde en iyisi bu cnm. Sonra event , sonra lansinoh geliyor
EbrarHarmanci Busucan emzikte krarsızm kuzum zaten belkide hiç almıcak onun içinde çok aciliyeti yok sadece fikir almk istiyorm ewed bnde ayıcıklı alcaktım 🤗 dr brown gaz yapmıyo diyolar evet sonası için
Derin12 EbrarHarmanci sut sağma medela kesinlikle. Ben emzik ve biberon dr brown aldım kolik bebek için olan modelini, gaz yapmayan, çok memnunuZ suan için.
Buket38 EbrarHarmanci süt sağma makinası icin erken degilmi sagcam diye odaklamayın kendinizi bence bebisinize ve kendinize güvenin 🤗
Sedacengiz Philips avent💙 sağma makinası felan da almadım😂 çocuk belki löp löp emecek, emmez ise o zaman alınır.
EbrarHarmanci Sedacengiz haklısın kuzumda işte sonadan neyi alım derdim olmasın die araştrma yapıom inş sağmaya gerek kalmadan emer oğlum 😅
zehracinar EbrarHarmanci Ben biberon da da emzikte de Philips tercih ettim,biberonu kolik olluşumunu engelliyor,emziği de sothie tercih ettim anne göğsüne en yakın oymuş dediler 🤗
LtfiyeYavuzeretin EbrarHarmanci biberon avrnt EbrarHarmanci phılps avent bibereon aldık süt sagacagını daha almadım ama manuelmi yoksa eltriklimi kararsız kaldım emzik normal aldım cnkü bebişler her emzigi tutmuyo o yuzden simdi 1 tane aldım bakalım hangisini tutarsa ona gore deneme yapıp alıcam
Senem06 EbrarHarmanci yenidoğan bölümünde hemşire kuzenim ilk aşamada biberon ve emziğe çok para vermeyin bebek doğduktan 1saay sonra emme refleksini artırmak için bir araç olarak kullanıyoruz dedi
Melos Hepsini Philips Avent marka aldım bek göğüs pompası da emzikler de biberonlar da. İçim çok rahat