Kızlar ilk gebeliğim lösante hastanesini seçtim. Evime yakın olduğu için. Orda tek bir dr var kadın doğum elif nazlı çetindağ siz hiç muayene oldunuz mu ? Bizi aşırı derecede azarlıyor. Umursamıyor suratsız şekilde konuşuyor. Son gittiğimde kalp atışını bile dinletmedi. Aranızda giden var mı ?