Melek2751 Merhabalar benim ilk gebeliğim 7 haftalık şuan, yüz üstü yatmayı çok seviyorum ve yüz üstü yatmayınca uyuyamıyorum tv izlerken bile yüz üstü yatıyorum bebeğime zararı olur mu fikriniz var mı?
efruzzz Melek2751 yok canim bi zarari olmaz karnin buyuyune kadar istedigin gibi takil sonra zaten yatamayacaksin 🤣
Lulemom Haftadaym. Bir hafta öncesine kadar yüz üstü yatıyodum ama artk yatamıyorum. Karnım hafiften çıkmaya başladı ve hassaslaştı, yani demek istediğim vücudun seni uyarıyo zaten. Yatmaman gereken zamanda istesen de yatamıyosun
Ays0 Yatabildiğin kadar yat benim karnım erken çıktı yatmama izin vermedi. Zaten büyüdükce yatılmıyor