Hamsicikk Kızlar yaptırcak mısınız hastane için? Gerçi korona falan var çok gelen giden olmaz ama. Sonrasında gelen giden için falan veya hastaneye gelenler yine olur diye düşünüyorum. 1 1 bucuk ay var doğuma tahmini. Bozulurmu acaba
Bilge44 Hamsicikk Bir buçuk ayda bozulmaz tabi tarih olarak ne kadar sürede tüketilmeli yine de içini hazırlayan yere sorun skt ne zaman diye 🍫🥰 benim de mayısta kısmetse doğum Izmır çok sıcak dolap dışında rahat muhafaza edemem erir diye yaptırmayacam ben vazgeçtim kış olsa yaptırırdım🍫🥰
sevilll89 Hamsicikk gelen olmaz ama ödendiğim için yaptırdım bugün geldi hatta güzel olmuş Instagram dan aldım kapıda ödemeli
PinarCaliskan Hamsicikk en güzeli hacı serif ,hemde lezzetli uygun fiyatta. etikette gönderiyorlar istediğinizi yazdirabliyosunuz. İnternet sayfasina bı bakın derim🤗 hastaneye eve gelebilecek olanlara verebilirsiniz
Hamsicikk Bilge44 bide bilmiyorum çok kararsızım gelen giden çok olmaz diyee bizimde mayıs olablr bilemedim yaa 🥲
sevilll89 Hamsicikk @cikolata_kutum hesap adı UV bsski etiket değil tasarım yapıyor nasıl isterseniz çikolata da güzel
gamzelinaz zerana ben de Boyle düşünüyorum ama ya Bi iki gelen olursa o zaman da bos hiçbirsey yok mahcup olur muyuz diye düşünüyorum. Biliyorsunuz insanımız eleştirmeyi, eksik bulmayı, baskalarına anlatmayı seviyor
Mom54544 zerana gelen giden olur da kabul etmem 😂 oturur ben yerim çok hevesli olursam yaptırmak için 😊
zerana gamzelinaz kim eksik bulursa s….. gitsin :D lohusa halimle onun bi tane çikolata yiyicem diye kudurmasıyla uğraşamam
Hafise Hamsicikk ne yaptırcam 😁şu dönemde karnımızı zor doyuruyoz genede doyuyoz tabi şükür de ne gelen giden istiyorum ne cikolata hediye vs boşa masraf bize göre ama siz bilirsiniz ben yaptırmyacam gelen giden de olmasın mümkünse 😑😑😑😑 ama çar çura para dökmege gerek ama çikolata yaptırmaktanda 10 tane belki magnet yaptırrım oda en yakınlara ama belki yani
Melekkyagiz Hastaneye de eve de gelen giden olmayacağı için ikramlık hiç birşey hazırlamadım sadece kapı süsü yaptırdım, Ama birinci derece olanlar için 15 adet kedi köpek maması hazırlattim en azindan dilsiz dostlarımız doyar saçma sapan süs olaylarından sa
Mom092 Hamsicikk yaptirdim ben canim kizim dogdu 3 aylik olucaz hala cikolata duruyor tek tuk gelen giden oluyor ikram ediyorum bozulma flanda olmadi serin yerde muhafaza edersen
Denizcyc Ben hacı şeriften alıcam. Söz çikolatalarımı oradan yaptırdım hem fiyatı uygun hem de lezzetliydi. Gerçi pek misafirim olmicak ama hatıra kalsın diye yaptıracağım.