Elacagl Kızlar ilk doğumumu özelde yaptım doktorum çok iyiydi ama şimdi Doğum ücretler tavan şuan 38+2 deyim ebeler de iyi Doğum yaptırıyor mu sizce ebe mi doktor mu
Minnosannem12 Elacagl benim ilk doğumum şuan devlete gidiyorum 7 aylık ama özele geçiş yapicam doktor olsun diye çünki ebeler iyi davranmıyor diyorlar
Elacagl Minnosannem12 bende ondan çok korkuyorum. Belki öyle değildir ama bana sanki ebeler yaptıramaz gibi geliyor 🥺
Elacagl Lilasever evet canım çoğu kişide ebeler daha tecrübeli diyor. İnşallah iyi insanlarla karşılaşırız 🙏🏻