Kızlar ilk çocuğumu özelde doğum yaptım 1.5 yıl önce doğum pk 5.500 dü . Şuan 8 haftalık hamileyim yine aynı yere gittim 7.300 dediler aynı hastane . Bende şehir hast düşünüyorum sizler nasıl doğum yaptınız şehir hast. İyimi odaları doktorları refakatçi alınıyor mu ilgi alaka nasıl yardımcı olur musunuz