tomrish feriii Bilgisine, deneyimine çok güvendiğim bir doktor. Ücreti yüksek ama riskli gebeliklerde uzman olduğu için insan bazı durumlarda paraya bakmıyor. Birde kendi hastanesi olmayan bir doktora gitmek dezavantajlı olabiliyor bazen.
Cigdemss feriii benim doktorum, gayet rahat ve işinde çok iyi bir periontolog, cihazları ve incelemesi çok iyi dikkatli.
miniko_2308 feriii ablam yıllaaar önce 13-14 yık önce ona gitmişti, geçenlerde konuştuğumuzda bile ne kadar memnun olduğunu söylüyordu. Ben de bir kez ablamla randevusuna gitmiştim küçüktüm ama iyi biri olduğunu hatırlıyorum sadece
feriii tomrish iki doktor rahim uzunlugumu farkli olctu biri 38 dedi biri 28 dikis gerekiyor dedi iki uc gun arayla baktirdim bende perinatologa gideyim diye dusundm mehmet simsek iyi diye duydum ama
tomrish feriii Söylediğim gibi ben çok güveniyorum. İnsanı rahatlatan bir tavrı da var. Cihazı çok kaliteli. Bence gidin :)