babymik selam anne adayları 18haftalık gebeyim doktor korkacak bişey yok kalbinde beyaz nokta var herkeste olabiliyor dedi aynı durumu yaşayan varmı
Denizyildizii babymik herkese söylüyor hatta ben detaylı ultrasona gidecek olanlara kalpte parlaklık var diyecek korkmayın diyorum😄
Cidemkisa babymik kalpte parlaklık var diye hep soluyorlar genelde canım benim ilk gebeligimde de bu ikinci gebeligimde de soledi genelde bu olur kendiliğinden kaybolur dedi.
babymik Asyaayaz1 ya peki sen nasılsın inşallah geçer Allah evlatlarımıza şifa versin rabbim sağlık versin
Mls123456 Banada aynı şeyi söyledi önemli değil dedi takip edilecek bi durum değil dedi diğer herseyi çok güzel çıktı çok şükür ama ben yinede düşünmeye başladım 😦
babymik Mls123456 aynen sen kaç haftasın bende öyle insan ister istemez endişeleniyor allah korusun tüm bebişleri
Mls123456 Denizyildizii Valla internete girip bakmadım bile hiç ne yazıyor diye cunki iyice kafaya takicam 😂
Mls123456 babymik ben 23+2de yaptırdım cnm şimdi 24 e gireceğiz biraz içim rahatladi burda zaten doktorda kötü birsey demedi ama işte annelik duygusu Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla nasip etsin
Zeyem Korkma canım bana da dediler 34. Haftamda kayboldu belki senin daha erken kaybolur . Tek başına hiç bir anlamı yok parlaklık olmasının
Denizyildizii babymik aynen işte herkeste var geçiyor ilerde sıkıntı yapma benim kızımada demişti şimdi 3 buçuk yaşında maşallahı var😄
gzmcn @Asyaayaz1 banada geçen hafta 16.haftamda nokta kadar bi beyaz nokta olduğunu söyledi ama testlerim temiz çıktığı için çok önemli olmadıgını yinede takip edeceğini söyledi her ihtimale karşılık zamanla kayboluyor dedi bakalım 🤲🏻